zaterdag 20 oktober 2012

Challenge

De afgelopen 6 weken ben ik elke zaterdag op tijd opgestaan voor de hardlooptraining van iRun. De training begon voor mij, als absolute beginner, met 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen (en dat dan een aantal keer achter elkaar). Na 2 weken deden mijn schenen zeer, moest ik rustiger aan doen en vooral langzaam opbouwen. Ik heb volgehouden.

Vandaag hebben we als afsluiting van de clinic met een aantal iRun groepen een challenge gelopen van 3 kilometer. Mijn doel was om die 3 kilometer uit te lopen en dat is me gelukt! Ik ben super trots op mezelf, op naar de gevorderde groep!

Mijn textielwerk is met een wat minder actief thema bezig:




Liggen in het gras
de herinnering van het gras aan dat lichaam
de afdruk in de tijd die dat lichaam achterlaat.






Tussendoor maak ik steeds met de hand een "cirkeltje". Het worden een soort objectglaasjes met een klein voorwerpje erop als preparaat. Al die voorwerpjes samen vertellen iets over de eigenaar ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten